Nabídka volné pracovní pozice

Administrativně technický pracovník back office (v oboru finanční poradenství)

Požadujeme:

  • komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost pracovat po zaškolení samostatně, pečlivě, zodpovídat za svěřenou oblast
  • vzdělání minimálně SŠ
  • znalost práce s počítačem (znalost MS Office – zejména Excel, Adobe Acrobat DC, základy html)
  • řidičský průkaz B výhodou

Z náplně práce:

  • aktualizace obsahu webových stránek firmy
  • aktualizace (výměna) dokumentů v systému MIA (přidávání aktualit, aktualizace metodiky, formulářů, kontaktů, přehledu školení institucí, atd.)
  • nastavování dat v našem systému MIA
  • tiskopisy – vyřizování objednávek; vytváření přístupových údajů do e-shopu a jeho aktualizace
  • tvorba/úprava formulářů (Word) a interaktivních formulářů PDF (Adobe Acrobat DC)
  • komunikace s IT firmou
  • pomoc při instalaci programů
  • zálohování na externí disky a jiné

Preferujeme pracovníka s praxí v oboru pojišťovnictví a ostatních sektorů finančního trhu, ale není podmínkou. (Nejedná se o sjednávání smluv ani jinou obchodní činnost, jde nám spíš o znalost oboru.)

Nabízíme:

  • zázemí ve stabilní společnosti
  • zaškolení
  • přátelský kolektiv
  • zaměstnanecký poměr na plný úvazek s pevnou pracovní dobou (případně práce na IČ, ale v rámci pracovní doby naší společnosti)
  • zajímavé finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity
  • 5 "sick days"
  • bezbariérové sídlo v centru Brna s možností parkování

Nástup: 1. 3. 2018

Životopisy zasílejte na paní Marii Havlišovou, e-mail: mhavlisova@pms.cz

 

 

© 2018 BROKER OFFICE – Všechna práva vyhrazena.
Tento web využívá soubory cookies. Pokud budete pokračovat v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s pravidly pro používání cookies.
Máte dotaz?